Při kontrole sortimentu jsme prověřili celkově 6 790 produktů, z kterých je na Heurece 6 760 spárovaných. Ty jsou nejčastěji na 3. pozici produktové karty, přičemž průměrně soutěží s 18 konkurenčními nabídkami. Sortiment jsme rozdělili do čtyř kategorií podle toho, jak v auditu obstál.* V kontrolách auditu jsou zahrnuté pouze spárované produkty.
KATEGORIE / POZICE DLE CENY | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10+ | Σ PRODUKTŮ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Hokejky | 2 665 | ||||||||||
Hokejové doplňky | 498 | ||||||||||
Hokejové rukavice | 357 | ||||||||||
Brusle na led | 250 | ||||||||||
Hokejové tašky | 223 | ||||||||||
Hokejové dresy | 204 | ||||||||||
Hokejové helmy | 197 | ||||||||||
Hokejové kalhoty | 179 | ||||||||||
Hokejové chrániče holení | 169 | ||||||||||
Brankářské vesty | 163 |
E-shop | Levnější | Stejně | Dražší |
---|---|---|---|
Decathlon | 87 % | 5 % | 8 % |
MUZIKER.cz | 59 % | 1 % | 40 % |
Hokej-profi | 59 % | 1 % | 40 % |
Sportisimo | 77 % | 1 % | 23 % |
eFitness.cz | 80 % | 0 % | 20 % |
Digiboss | 36 % | 1 % | 63 % |
ONLINESHOP.cz | 7 % | 0 % | 92 % |
TN trade | 6 % | 0 % | 94 % |
Produkty jsou nespárované, protože jim chybí a nebo nemají správně vyplněné parametry podle požadavků Heureky. O tom, jak si s párováním poradit, se dočtete na jejich blogu.
Nulové či záporné ceny ve feedu způsobí, že se produkty nedostanou do inzerce na srovnávači. Zjistěte, o které produkty jde a následně jejich cenu upravte v elementu PRICE_VAT.
Bez této informace se vaše produkty nedostanou na biddované pozice. Cena za dopravu je taktéž důležitý rozhodovací prvek pro zákazníka.
Jestli víte o několika konkurentech s podobnou nabídkou, existuje pravděpodobnost, že je produkt spárovaný do nesprávné karty na Heurece. Doporučujeme zkontrolovat správnost elementů PRODUCTNAME a CATEGORYTEXT podle požadavků Heureky a nebo kontaktovat zákaznickou podporu Heureky. Nemusí se však jednat o problém v případě, že nabízíte specifický sortiment.
Mezi všemi nabídkami je ta vaše nejdražší. Koukněte, který sortiment máte na Heurece nejdražší a jestli není možné jej zlevnit.
Vaši soupeři na produktové kartě prodávají sortiment levněji, než je hodnota vaší nákupní ceny. Prověřte si, zda nejsou limity dané dodavatelem, popřípadě se zamyslete, jestli nemůžete svou nabídku ještě zlevnit.
Produktová karta Heureky vypisuje jen 10 nabídek v seznamu podle ceny, další si zákazník musí manuálně zobrazit. Svou šanci na proklik určitě zvýšíte, když se podaří produktům dostat mezi prvních 10 nabídek.
Tak výrazný cenový rozdíl může při velkém počtu konkurentů způsobit, že vaše nabídka zapadne na nejnižší příčkách produktové karty. Pokud není možné manipulovat s cenou, ujistěte se, že dokážete dodat zboží ihned, za nízkou cenu a nebo zdarma. Případně popřemýšlejte o přibalení dárečku k objednávce.
Jiný e-shop nabízí produkt za stejnou cenu jako vy, přičemž má navíc dopravu zdarma. Ve výsledku je levnější a zákazník ho pravděpodobně upřednostní. Zkontrolujte, o které produkty jde a zda se dá hýbat s jejich cenou, popřípadě s cenou dopravy.
Jiný e-shop na kartě nabízí produkt za stejnou cenu jako vy a ještě k nákupu přibalí i dárek. Má díky tomu nad vámi převahu. Zkontrolujte, o které produkty jde a zda lze upravit jejich cena, popřípadě přibalte dárek k nákupu i vy.
V produktové kartě Heureky je méně než 5 nabídek. Využijte příležitost a pokuste se odlišit rychlostí či nízkou cenou dopravy, popřípadě přibalte k objednávce dárek. Málo nabídek v kartě však může signalizovat i to, že je produkt špatně spárovaný.
Minimálně 5 konkurenčních nabídek s nižší cenou má lepší dostupnost než vy. Pokud nelze snížit cena, prověřte, zda můžete zboží dodat dříve.
Na prodeji těchto produktů jste ztrátoví, a zároveň můžete přijít do sporu s dodavatelem zboží a jeho doporučenými prodejními cenami.
V momentě kontroly nebyly tyto produkty v biddingu. Problém může nastat v případě, že se vaše nabídka nezobrazuje mezi prvními a nejde vidět ve srovnání podle ceny.
V seznamu biddovaných nabídek je vaše nabídka nejdražší. Snížením ceny by mohla získat lepší pozici a zvýšila by se její konkurenceschopnost. Když to spojíte s nižší cenou za dopravu a dárkem k objednávce, budete mít nad konkurenty rozhodně navrch.
Cena těchto produktů v biddingu je mezi všemi biddovanými nabídkami nejlevnější. Můžete uvažovat o mírném zvýšení ceny a získat tak z každé objednávky více.
Cenový rozdíl mezi vaší a druhou konkurenční nabídkou je 10 % a více. Můžete zvážit zvýšení ceny produktů, čím by mohl vzrůst i zisk.
Vaše nabídka je na produktové kartě, v seznamu podle ceny na prvním místě. Zkontrolujte, o které produkty se jedná a následně můžete uvažovat o mírném navýšení ceny tak, abyste si udrželi pozici a zároveň měli vyšší zisk.